К основному контенту

Про автора

Островська Лілія Володимирівна

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.
Факультет: Дошкільної, початкової освіти та мистецтв ім. В. Волошиної
Курс: 1 (магістратура)
Група: МА СМЗ та МБ ММЗ
E-mail: liliya.ostrovska1997@gmail.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

З часу створення української професійної композиторської школи фортепіанна музика пройшла складний еволюційний процес. На сьогодні у галузі фортепіанного виконавства представленні усі сучасні жанри і форми – від мініатюри до розгорнутих циклів, що демонструють ознаки симфонічного мислення. Усвідомлення усього жанрового розмаїття українського музичного репертуару дозволяє осмислити значущість характерних рис національного мистецтва та усвідомити його належність до загальносвітових мистецьких процесів. Слід акцентувати увагу й на тому, що саме інструментальна, зокрема фортепіанна музика свідчить про високий рівень сформованості високих принципів музичного мислення, властивих професійному рівню розвитку національної музичної культури.   Досить розлого у національній композиторській школі представлено жанр фортепіанної сонати, до якого зверталися митці протягом ХХ століття. Вже класичними стали сонати В.Косенка, Л.Ревуцького, Б.Лятошинського, М.Колесси, В.Барвінського та багатьох ...